جستجو در نارنجی

تیم نارنجی

سردبیر: علی اصغر هنرمند

Email | Twitter | FF | FaceBook

 

دبیر ارشد: مرضیه موسی زاده

Email

 

دبیر همکار: عباس واحدی

Email | Twitter | FaceBook

 

نویسنده: جادی

Email | Blog | Twitter | FaceBook  
 

نویسنده: امیر صادقپور

Email | Twitter | FaceBook

سوالات رایج - FAQ

اگر جزو ارائه کنندگان کالا و گجت ها در ایران هستید و می خواهید تا کالا هایتان را در نارنجی معرفی کنید - اگر میخواهید با نارنجی بیشتر آشنا شوید و یا اگر میخواهید که در نارنجی مطلب بنویسید میتوانید اطلاعات لازم را در اینجا پیدا کنید
ادامه مطلب...

عضویت ایمیلی

جهت عضویت ایمیلی دریافت مطالب
آدرس ایمیل خود را وارد کنید

Delivered by FeedBurner

گجت درست میکنید ؟

اختراعات و ابداعات خود را در نارنجی معرفی کنید. اشخاص زیادی به صورت شخصی و یا گروهی به ساختن گجت ها و ابزارهای مختلف مشغولند. از ربات ها و دستگاه های پیچیده گرفته تا وسایل تفریح و سرگرمی ساده. اگر شما هم جزو سازندگان چنین گجت هایی هستید میتوانید که اختراعات و ساخته های خود را به صورت رایگان در نارنجی معرفی کنید تا دیگران بیشتر با کارهای شما آشنا بشوند.
ادامه مطلب...

توصیه نارنجی

خوشمزه
خوشمزه زمانی که در اینترنت به جستجو و مطالعه مطالب میپردازید و به اصطلاح وب گردی می کنید با سایت ها - وبلاگ ها یا مطالبی مواجه میشود که برایتان جالب و مفید هستند و مایل هستید که آدرس آن مطلب را نگه داری کنید تا بعدا بتوانید دوباره به آنها مراجعه کنید. مرورگر هایی که از آن استفاده میکنیم مانند فایرفاکس یا Internet Explorer این قابلیت را دارند تا آدرس های مورد علاقه خود را در بخشی به نام Bookmarks یا Favorites نگه داری کنیم و به طبقه بندی آنها بپردازیم.

نارنجی کجاست ؟

نارنجی مکانی برای معرفی Gadget های جدید است. در نارنجی با آخرین ابزار های جدید تکنولوژی که به زندگی روزانه ما وارد میشوند آشنا خواهید شد. استفاده از نارنجی رایگان است و هر روز مطالب جدید در آن منتشر میشود.

Gadget چیست ؟

کارگاه گجت سلام میکند Gadget به وسایل کوچک مکانیکی و یا الکترونیکی گفته میشود که اغلب اندازه ای کوچک دارند و دارای کاربرد زیاد و خاص در زندگی هستند.
به عبارت دیگر وسایلی که برای انجام کارها مفید و پرکاربرد هستند را Gadget می نامند.

همین الان نارنجی را به خبرخوان خود اضافه کنید 
اشتراک مطالب از طريق فيد


 
فيد چيست؟

Banner

 





Valid XHTML 1.0 Transitional
Valid CSS!
Powered By Joomla!
Nrenji.ir
‎کامیون های دوربین دار و جاده های امن تر
Written by Amir Sadeghpour   
Thursday, 24 December 2009 00:00

kamiun-narenji-ir.jpg

در اغلب جاده های ترانزیتی معمولاً کامیون های زیادی وجود دارد که برای سایر اتوموبیل ها و وسایل نقلیه که در جاده هستند، بصورت مستقیم با غیر مستقیم، خطری بالقوه محسوب می شوند‫.‬  
 
اما این ایده جالب تا حد زیادی می تواند جلوی خطرات را بگیرد‫.‬ البته این طرح مفهومی هنوز به مرحله اجرا در نیامده؛ با نصب یک دوربین در جلوی کامیون، ویدئو پروجکشنی که پشت آن نصب شده، تصویر نمای جلوی خودروی سنگین را برای راننده ی پشتی قابل رویت می کند. بدین ترتیب راننده با حصول اطمینان از وضعیت جاده می تواند با خیال راحت تری به رانندگی بپردازد یا سبقت بگیرد.  
 
فکر می کنم ایده ی خوبی باشد و بتواند کمک بزرگی به رانندگان در جاده های پر رفت و آمد بکند. جاده های پیچ در پیچ و مملو از کامیون شمال کشور را با چنین کامیون هایی تصور کنید. البته به شرطی که راننده کامیون به جای تصویر مقابل مسیر با پروجکشن فیلم سینمایی بخش نکند! در ان صورت احتمالا آمار کشته شده های جاده ها چندین برابر می شود.

 

‎منبع

 
نظرات (26)Add Comment
pejman
نوشته شده توسط pejman, December 24, 2009
چه جالب و خوب
0
نوشته شده توسط امیر ., December 24, 2009
هههههههههههه آخرشو خوب اومدی!
0
نوشته شده توسط ali62b, December 24, 2009
ابتكار خوبيه . به اين ميگن فرصت ساختن از يك تهديد . واقعا آفرين .وقتي دانش به جايي ميرسه كه به افزايش امنيت انسان كمك ميكنه واقعا لذت آفرين ميشه.
0
نوشته شده توسط سی نا.نت, December 24, 2009
البته اگر جلوی این کامیون یه کامیون دیگه با همین سیستم باشه، فاجعه انسانی رخ میده !!!
0
نوشته شده توسط che, December 24, 2009
چقدر جالب . واقعا سی نا.نت جون اینو خوب اومدی اگه چند تا کامیون با این سیستم پشت سر هم باشنددیگه میشه تصویر در تصویر!
تازه مطمئنا به جای تصویر جلو شون تبلیغات میزارن یا شاید فیلم سینمایی پخش کنند که اون موقع میشه کامیون در ماشین!!!!!!!!!!!!!!!!!(البته تو ایران)
0
نوشته شده توسط abd, December 24, 2009
البته نکته ای که می خواستم به آن اشاره کنم در شرح مطب هم ذکر شده و آن همان تصادفات ناشی از توجه رانندگان به صفحه پروحکشن روبرو میباشد . نکته دیگر آنکه براه انداختن اینهمه صفحه نمایشگر در جاده ها به نظر مقرون به صرفه نمی باشد
, این نظر امتیاز پایین گرفته است [نمایش]
0
نوشته شده توسط shahrooz, December 24, 2009
آقا پجمان! چرا خص.مت داري با جنس مخالف :دي
0
نوشته شده توسط che, December 24, 2009
برای pejman جون
باید بگم شما لازم نکرده این قدر نگران خانم ها باشید. نمی دونم چرا مردا موقعه این که می خوان زوجه اختیار کنن اینقدر تریپ مظلومیت به خودشون می گیرن؟اما تو اینجور مواقع.........
تازشم زشته که هنوز بعضی از خانم ها و آقایون فکر می کنن فرقی بینشون هست!!!!!!!!!!!!
0
نوشته شده توسط mobin.parsian, December 24, 2009
eyval kheyli bahali
age to iran biad ali mishe
kasi ke tarahi karde hatman fekre hazine va tasadof ro karde
0
نوشته شده توسط Samildar1, December 25, 2009
بابا خیلی عالی بود. این هم یک گجت کاربردی باحال دیگه: http://samildar.bloghaa.com/13...headphone/
الهام یگانه
نوشته شده توسط الهام یگانه, December 25, 2009
خیلی ایده ی خوبی
ممنون از شما به خاطر به اشتراک گذاری

با اجازه مطلبتون لینک شد
0
نوشته شده توسط che, December 25, 2009
samildar joon man ta 3 saat dige mitoonam bedavamam va bebidaram. montazer matlabam.in khabaret ham jaleb bood.(khabaretoon
pejman
نوشته شده توسط pejman, December 25, 2009
هی هی هی تند نرو . این تفاوتهای دو جنس هستش ... به هر حای یک نفر x و یکی دیگه y
یک کتای خونده بودم که یک اسم طولانی داشت : چرا مردان به حرف زنان گوش نمیکنند و چرا زنان بد پارک میکنند ..... که فقط این تفاوتاییو که شما میگید وجود نداره رو میشمرد و علت بسیاری طلاق و ... هم همین تفاوتهاست که باید شناخته شود
...
یه سری برتریهایی هست که هرکدوم از آدما دارن :
مردان اصولا تو ورزش ، تجسم سه بعدی ، هدف ، تخمین فاصله ، ریاضیات و ... قوی تر هستند و زنان هم توی ارتباطاط انسانی ، ارطباطاط احساسی ، زبان ، ادبیات ، ....این رو که قبول دارید که ؟ یا اینکه میگید مردا مثل زنان میتونند بچه داری کنند ؟
تو این کتاب اینها رو شرح میداد و ... یه سری نظریه اینه که : انسان بیش از 120 هزار ساله که انسانه و از این همه سال هم لاقل کم کم 50000 سال مردان شکار غذا میکردند و زنان هم کارهای دیگر را ... و برای بقایمان زاد و ولد زیادی وجود داشت ... شکار مهارتهای فیزیکی ، تخمین فاصله ، .... میخواست و کار زنان هم به مهارتهایی همچون : اینکه احساس کنی بچه با این گریه چه میخواهد به تو بگوید ... ارتباط ... ارتباط ارتباط
حال نکته این است که آیا از اول زنان و مردان غریزی این ویژگیها را داشتند یا اینکه طی این سالیان دراز اظافه شد ....
------
اما الان هم اگه یه نگاه به دور و بر خودتون بندازید میبینید که مردان بهتر از زنان کنترل ماشین را در شرایط بحرانی دارند و بهتر و راحتتر هم پارک میکنند ... زن ها هم هستند ها .. کلی قهرمان ماشینرانی زم وجود دارد ... اما مهم در صد است .... و اینکه چرا تو آمریکا و اروپا که به معنای واقعی زن=مرد : 10 درصد مهندسین سازه زن هستند ؟ یا 30 درصد آرشیتکت ها ؟ یا درصد برنامه نویسان و ریاضیدانان زن به طور مضهودی کمتر از مردان است ؟
و چرا بیشتر منشیها زن اند ؟ چرا 60 درصد نویسندگان زن اند ؟ چرا بیشتر شغلهایی که ارتباط با آدمها در آن همه است زن اند ؟

و چرا زنان بیشتر از مردان حرف میزنند ؟ لابد میگید خرافات است ؟ نه خیر . در مغز زنان 5 کانال برای پردازش گفتار وجود دارد ولی مردان فقط 2 کانال ... برای همین است که مردان در یک جمع زنانه ، صحبتهای آنان را قاطی میکنند و سرشان درد میگیره .

لطفا ملاکتان از زن و مرد ایران نباشد .. چون در اینجا زنان عموما دچار عقده اند . البته بلا نسبت شما ها ! چون کمتر حسابشان کرده اند .... و این به هم ریختن تعادلمان باعث شده که
0
نوشته شده توسط naser, December 25, 2009
منهم با pejman موافقم اگر گفتند زنان با مردان مساوی هستند از نظر حقوق اجتمایی است نه از نظر عقلی اصلا قرار نیست باهم مساوی باشن اگر قرار بود مساوی باشن می بایستی همه یک شکل باشن
0
نوشته شده توسط che, December 25, 2009
زن = مرد از نظر اجتماعی،زن=!مرد از نظر فیزیکی.من اصلا نمی خوام از زنان و یا مردان دفاع کنم به نظر من این تبعیض جنسیت چیز مضخرفیه!!
اگه مردا احساس می کنن یه جورایی از زنا بالا ترندخوب فک کنند امانباید این فکرشون رو عملی کنند چون این فکر اوناست وما باهم زندگی می کنیم!
ما هم فکر خودمون را داریم. اینکه مرد>زن یا زن>مرد، فکر آدمای کوچیکه البته بلا نسبت شما.
مثلا باین کاراتون چیو می خواین ثابت کنین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

توجه: 1-1 =زن-مرد و 1-1=مرد-زن
اینو خودتون هم می دونین که مردا بدون خانم ها هیچن!!!!!!!
پژمان جون منو تو دسته ی زنا قرار نده.من=FEMINIST ام.
بیادید که زنان سال های آینده با سلول های بنیادی می تونن به بقای نسل ادامه بدن!مثال:حضرت مریم.
تو قرآن هم ذکر شده!
pejman
نوشته شده توسط pejman, December 27, 2009
che جان
من اصلا منظورم این نبود که فکرای قدیمی و پوسیده رو بگم ، اتفاقا چیزهایی را که گفتم کالملا جدید است و کتاب آلن و باربارا هم فکر کنم کتاب برتر روانشناسی جنسیتی آمریکا شده بود قبلا .
نه اینکه زن کمتر از مرده . نه زن نمیتونه ... نه مرد نمیتونه ...
بحث ناتوانی نیست .
منظور این است که زن در یه جنبه هایی بهتره و مرد هم در یه جنبه هایی دیگه . و اتفاقا این جنبه ها در مقابل همدیگر قرار دارند. در نتیجه مرد و زن مکمل همدیگرند و همدیگر را تکمیل میکنند . هر کدام جنبه هایی که جنس مخالفش ندارد پوشش میدهد . و اجتماع این ویژگیهاست که ، انسانیت را تشکیل میدهد .

من ماصلا منظورم نیست که مثلا "هیچ" زنی عمرا راننده نیست ... اتفاقا میبینیم که در ایران یه زنی به اسم لاله؟ بود که قهرمان رانندگی هم بود . خب زهن ایشان ویژگیهای لازم را دارد. اما اگر بین 100 نفر مرد و 100 نفر زن مقایسه کنیم میبینیم که مثلا 30 زن رانننده خوبی اند ولی در مردان 70 نفر . منظور این نیسست که مردان قدرت برتر اند و ... منظورم این بود که قدرت و توانایی ذهنی برای انجام این کار در مردان بهتر است . و خوب در عوض مثلا اگه یه بچه کوچولو بدی به یه سری زن و مرد خوب طبیعتا زنها بهتر بلدند با بچه کار کنند . پس آیا زنان قدرت برتراند ؟ طبیعتا نه .

....
خدا به هر کسی یک توامایی داده و یه سری از توانایی ها رو "به طور متوسط" بیشتر به زنان داده و یه سری دیگه هم رو به مردان که خوب استثنا هم داره .

اینو مطمئن باش که دو جنس فرق دارند با هم چه جسمی و چه فکری . و این تفاوت ها هم منشا بسیاری از چیزهای خوب و یا بد بوده ....
الانم بسیاری از طلاقها همین منشاء را دارند : تفاوت درک زنان و مردان از مقوله های مختلف . مثلا سـکــس ، راحتی ، این که زنان به از چه خوششان میاید و مردان از چه . زنان از راحتی مردان مثل پرت کردن جوراب و لمیدن جلوی tv بدشان میاید و مردان هم از غرغر کردن زنان حالت تحوع بهشان دست میدهد . اگر زن=مرد پس هر دو وقتی رسیدند خونه باید لم بدند جلو tv ؟ میدهند ؟ نمیدهند
.....
پس تفاوتها وجود دارد .
....
اما اینجا ها یه سری آدمای دیوانه عقدا ای برداشتند از این تفاوتها سوء استفاده کردند و باعث آرار زنان شدند و زورگویی کردند . این کار شان تاثیر بسیار بسیار مخربی روی کل انسانهای جامعه میگذارد . یک طرف همواره احساس ضعف و عقده میکند و طرف دیگر دچار چیزهایی میشود که بسیار بداست .انواع بیماری های روانی ، فساد و .... و این موارد روی نسل بعدی هم اثر میگذارد ، زنی که خود را همواره کمتر ببیند بچه اش را درست تربیت نمیکند .... یا برعکس میشود مثل شما . از بس فسارهای روانی اجتماعی به خاطر زن بودن روی سرش بوده کلا تفاوتها زن و مرد را انکار میکند و مثلا هنگامی که بچه تربیت میکند نیاز های هر جنس را به آن جنس نمیدهد . مثلا از دخترش توقع دارد که پسر باشد ، یا مثلا نا خود آگاه به دخترش بیشتر از پسرش توجه کرده و لوسش میکند و طبیعتا هم پسر و هم دختر جفتشان انسانهای سالمی بار نمیآیند .

یک نگاه به جامعه مان بندازید و یک نگاه به جامعه دیگر : اینجا دختران خودشان را دارای تفاوت بسیار با پسران میبینند . و همین باعث تقویت تضاد ها میشود : اییی این واسه پسراست ، دختر که نباید اینجوری باشه ، دختر که نباید بره این کارارو بکنه ... یا برعکس : پسرم ، چرا برداشتی قرمز پوشیدی قرمز مال این دختراس . پسرم گریه نکن گریه برا زناس ....
تضاد گذاشتن جامعه رو زن و مرد باعث میشه که جفتشون از ویژگیهای یک انسان سالم دور بشوند . و این امر باز هم در قالب یک سری ویژگیهای منفی روانی پدید آید و جامعه را ویران کند .
مثلا در شما تبدیل به یک نوع تفکر شده که زنان کاملا مساوی مردان که غلطه .....
....
انشا الله روزی فرهنگ از دست رفته مان بتواند نثل گذشته درست شود . و مردممان پیشرفت کنند
پیشرفت فرهنگ هم = پیشرفت سیاسی . هم = پیشرفت اقتصادی . هم = همه چی .
pejman
نوشته شده توسط pejman, December 27, 2009
اگر نظری چیزی داشتید در همین کامنتها مطرح کنید !!!!! D:
0
نوشته شده توسط che, December 27, 2009
pejman jan
اگه حرفی از تفاوت های بی معنی نزنیم مطمئنا مشکلی هم پیش نمیاد. مثلا خود شما توو کامنت دومیه با یه حالتی خواستید نشون بدید که خانما می اشکالن توو رانندگی!!!!!!
اگه می خواین منطقی ببرخوردین پس اون چی بود؟؟؟؟
خودتون هم می دونین کارتون نمی درسته!!!
اگه می بینین با جلو کشیدن تفاوتها مشکلا بیش تر می شن پس چرا یه همچین کارایی رو ادامه میدین . بیاین احساس نکنیم که با هم می فرقیم!اینطوری خیلی بهتره.
تا حالا به دخترای جامعمون توجهیدید که چقدر ضعف دارن.این ضعفا از کجا میان.شما دوست دارید با کسی زندگی کنید که ضعیفه؟دوست دارید دخترتون تا با یه جنس مخالف آشنا می شه احساساتی بشه و جو بگیرتش و بعدشم خدا می دونه؟؟؟؟؟چرا دوست دارید از قدرتتون بحرفید؟؟؟؟چرا می خواین سوالی رو که خانوما نمی خوان جوابشو بدونن همش می تکرارید؟؟؟؟چرا احساس می کنید با این کاراتون بزرگ ترید؟؟؟؟آره طبیعت به خانوما ظلم کرده!!!شما چرا میخواین کاری کنید که خانوما احساس کنن که وجود ندارن؟؟؟
این کار به خودتون ، به بچه هاتون و......ضرر می زنه!!!!
خیلی دوست دارم حداقل دختر بچه هارو محدود نکنید!!!!خواهشا
0
نوشته شده توسط che, December 27, 2009
راستی منظورم از
اون=هه هه هه
که توو کامنتتون داشتید!
pejman
نوشته شده توسط pejman, December 27, 2009
آها !
اون هه هه برای مسخره کردن نبود ... خودم از حرفم خندم گرفته بود !
------
عاشورا را تسلیت میگویم . امیدوارم خون بر شمشیر پیروز شود
pejman
نوشته شده توسط pejman, December 27, 2009
خوب آره که اینا رو مطرح میکنم ... نسبت به لاقل راننگی زنها هم مطمئنم که عموما ضعیف ترند (الان شما فکر میکنید که میگم همشون یک پله از مردا پایین ترند . منظور نیست منظورم در یک جامعه است که تعداد زنان با استعداد برای این کار کمتر است .) اما خوب ... چون تازگیها یکیشون همینجوری مالید به ماشینم ! به علاوه دور و بر خودم را میبینم که انصافا رانندگی زنهای دور و برم یک پله از مردان پایین تره ! اما همه نه ها . خیلیا هم بهتر از من بلدند .
من تو کانمت قبلیم از نظرم نسبن به توجه کردن به دختر بچه ها رو گفتم . نباید بینشون تبعیض قائل شد . ولی نباید هم از دختری که که استعداد این کارو نداره انتظار داشته باشی مثلا رانندیگیش خوب باشه و از بچگی بهش تلقین کنی و وقتی هم بزرگ شد اول از همه یه ماشین توپ بزاری زیر پاش که بره تازه باهاش رانندگی یاد بگیره .
اما تبعیض غلطه . که در این مورد تو ایران هر دو تا نسبت به هم تبعیض دارن ؟ حالا چون مردا آشکارتر بوده نباید فرهنگمونو انکار کنیم .
هر کسی قدرت بیشتر رو برا خودش مثلا در محیط کار دوست داره ، توی جاهایی که مردها سرتر اند ، اجازه پیشرفت به زنها را از یک حدی نمیدهند . جاهایی هم که زنها هستند خوششان نمیآید که یک مرد بالا سرشان باشد . و اصلا اجازه ورود مردها به آن حیطه را نمیدهند .
تماما به خاطر همین چیزی است که شما با این فکرتان از حرف های بنده را استنتاج میکنید من به آن معتقدم : تبعیض !!!! در حالی که برعکس است (این موارد بر میگردد به ذهن مردان و زنان و تفاوتهای درک آنان از سخن ها . چون سیستم پردازش کلمات در زن و مرد تفاوت دارد و هرکدام در یک جای ذهنشان صورت میگیرد . راستی ! شما میگویید زنان = مردان چرا برداشتتان از همین سطور نسبت به مردان فرق میکند ؟ مگه نباید عین هم باشند؟ ههه ههه هه ) تبعیض در ایران باعث به وجود آمدن تمام این موارد شده .
در حالی که در مثلا آمریکه نه زن میگوید که خوشم نمیاید مرد بالاسرم باشه نه برعکسشو میبینیم . مرد به زن رابطه دارد و کسی خودش را برتر یا ضعیفتر احساس نمیکند . این جملان را که بخوانند میگویند : آره چه جالبه ! آمار را که میبینند مینشینند ویژگیهای زن و مرد را پیدا میکنند . اما اینجا چی ؟ خودتونو ببینید : امارو که میگم میگید تو داری میگی "باید" زنها زو از مزدها کمتر دونست . تو به من میگی کمترم ؟ بدبخت عقده ای ؟ زنها همه کارارو از شماها بهترم انجامش میدن .... یعنی نگاه نگاهی است که "من از مرد کمترم" تو ایران این یک اصل شده . و همه تمام رفتاراشونو طوری در نظر میگیرند که انگار این یک اصل است . یکی هم که مثلا تو رانندگی استعداد دارد برداشتشتش این است که نه خیر زنها کلا مساویند و در همه موارد .

دیدگاه درست این است : ذهن زنان در یک سری موارد و ذهن مردان هم در یک سری موارد دیگر برتر اسن . توانایی ها هم که کلا جمع کنی به یک عدد میرسی . دو تا دانش آموز این نمره ها را دارند
فیزیک 5 شیمی 4 ادبیات 2 معدل 11/3
فیزیک 2 شیمی 5 ادبیات 5 معدل 11/3

در رابطه با توجه : من نه به پسرها توجه میکنم نه به دخترها .. هرکسی بیشتر کارش درست باشه ، بیشتر رشد میکنه .
آمار نشان میدهد بیشتر مردها تو زمینه هایی که زنان ضعیفند قوی هستند . این آمار است . منظورم این نیست که باید و نباید .... این ویژگی انسانهاست . هرکسی یک توانایی دارد و هر sex ی هم یک سری توانایی بیشتر دارد ...
شما میگویید که در تمام شغلهای جامعه ، شاغلان آن باید نصف مرد باشد و نصف زن. در حالی که باید در جامعه بر اساس توانایی کارها تقسیم شود .
من با "این" تفکر مخالفم که : حال که زنان قدرتشان در برنامه نویسی کمتر است و در یک جامعه آماری نسبت به مردها تعداد کمتری برنامه نویس کارآزموده بینشان پیدا میشود (شما الان فکر میکنید که من میگویم درک "تو" که زنی کم است و شما زنها همتون برید گم شید ! اما من از دید جامعه ای و در تعداد میگویم توانایی کمتر نه فردی . یعنی هم زنها برنامه نویس اند و هم مردها اما خودتان هم داریم میبینید که تعدادشان تفاوت قابل توجهی دارد ) حال که گروهی به طور عمومی ضعیفترند بیایم تمام امکانات آموزشی و .. را بگزاریم تا بلکه آن گروه بشوند عین این گروه و خوب این گروه هم که همشون بلدند . نیاز به آموزش و ... ندارند دیگه .
0
نوشته شده توسط che, December 27, 2009
pejman joon
باید بگم نظراتمون تقریبا یکیه!!!!!!!
اولا خواهشا یاد آور بشید که من نه زنم نه مرد .
دوما اگه تعداد زنا تو برنامه نویسی و....کمتره به خاطره اینه که زنا موقعیتشو نداشتند اینو خودتون هم می دونید!!!!اون موقع ها مردا تو ایران به زور می درسیدند چه برسه به زنا.بعدشم اگه بخوایم توو کل دنیا در نظر بگیریم باید بعرضم که خوب هر کسی یه استعدادی داره.حرف شما قابل قبوله.ما هم قبولیدیم.
سوما هیچ کس ماشین مدل بالاش واسه یادگیری نمیده به یه آماتور حالا چه دختر ، چه پسر.اگه هم بده یا پولش زیادی کرده یا کسریه عقل داره!!!
چهارما من فک کنم هر دو مون فک می کنیم که هر کی استعداد خودشو داره.تازشم من اصلا نگفتم از حرفای شما بر داشت دیگه ای دارم!!!راستی یکم در حق نمره ها لطف می کردید بالا تر می گفتید بهتر بودا. بعدشم من نمی گم مردا را با خانوما یکی بدونید فقط می گم این همه نگید پسرا شیرن ، مثل شمشیرن!!!!دخترا..............
چرا این همه آمار که می گیرید به امکانات توجه نمی کنید؟؟؟نه راستشو بگید شرایط دخترا مساویه با پسرا؟؟؟؟این فکرای بسته دخترا رو محدود می کنه نه شما هارو!!!!
آخه شما چی مدونید از شرایط دخترا . اینکه مخت برابر مخ یه پسری باشه بعد اون موقع بیان مثلا امتیاز مدرسه ی تیزهوشان روواسه دخترا نگیرن.اون موقع چه حالی بهتون دست میده؟؟؟؟بعدشم که به زور نظام آموزشی میگیرن .کلی منت رو سرت می ذارن.یا اینکه می خوای روبوتیک شر کت کنید بهتون می گن واسه دخترا نداریم!!!
خلاصه کلی عقب می مونید؟؟؟؟بعد میان آمار می گیرن.

0
نوشته شده توسط کسری, December 27, 2009
خداییش کامنت ها بیش از حد به موضوع مربوطن!

**********

طرح جالبیه ولی به نظرم از اون طرح های هست که هیچ وقت عملی نمیشن!
حامد
نوشته شده توسط حامد, December 31, 2009
اوف چی خوب می شه ها اگه تو پروجکشن یک prison Break یا 24 و یا همین سریال های آبکی رو بذارن تا مردم تو جاده هم به سریالشون برشن و به خاطر سریال دیگه تند نرن که سر وقت به سریالشون برسن و تصادف نکنن دیگه
0
نوشته شده توسط Pro-Gamer-War, January 07, 2010
Man FArsim Zaeefe:D Sry

----------------------------------------

Migam Tarhe Jalbie Age Serial PAkhsh Kone Ke Man Yeki Aslan Sebghat Nemigiram

:D

نظر بدهید
کوچک تر | بزرگتر

busy
   
 

نارنجی توسط سرورهای قدرتمند مامبو سرور دات بیز پشتیبانی میشود

تمام حقوق برای نارنجی محفوظ است. ذکر مطالب در دیگر سایت ها و رسانه های الکترونیک تنها با ذکر نام منبع و درج لینک مجاز است. ذکر مطالب نارنجی در رسانه های چاپی تنها با کسب اجازه قبلی مجاز است

© 2007 - 2009 Narenji.ir