جستجو در نارنجی

تیم نارنجی

سردبیر: علی اصغر هنرمند

Email | Twitter | FF | FaceBook

 

دبیر ارشد: مرضیه موسی زاده

Email

 

دبیر همکار: عباس واحدی

Email | Twitter | FaceBook

 

نویسنده: جادی

Email | Blog | Twitter | FaceBook  
 

نویسنده: امیر صادقپور

Email | Twitter | FaceBook

سوالات رایج - FAQ

اگر جزو ارائه کنندگان کالا و گجت ها در ایران هستید و می خواهید تا کالا هایتان را در نارنجی معرفی کنید - اگر میخواهید با نارنجی بیشتر آشنا شوید و یا اگر میخواهید که در نارنجی مطلب بنویسید میتوانید اطلاعات لازم را در اینجا پیدا کنید
ادامه مطلب...

عضویت ایمیلی

جهت عضویت ایمیلی دریافت مطالب
آدرس ایمیل خود را وارد کنید

Delivered by FeedBurner

گجت درست میکنید ؟

اختراعات و ابداعات خود را در نارنجی معرفی کنید. اشخاص زیادی به صورت شخصی و یا گروهی به ساختن گجت ها و ابزارهای مختلف مشغولند. از ربات ها و دستگاه های پیچیده گرفته تا وسایل تفریح و سرگرمی ساده. اگر شما هم جزو سازندگان چنین گجت هایی هستید میتوانید که اختراعات و ساخته های خود را به صورت رایگان در نارنجی معرفی کنید تا دیگران بیشتر با کارهای شما آشنا بشوند.
ادامه مطلب...

توصیه نارنجی

خبر خوان ها و فید
RSS Feed Icon RSS یا ( Really Simple Syndication ) شيوه ای ساده است که به شما امکان می دهد به طور خودکار تازه ترين اخبار و اطلاعات موجود در سايت ها و وبلاگ ها را دريافت کنيد. با اضافه کردن آدرس فایل به برنامه خبر خوان میتوانید از طریق آن از آخرین مطالب با خبر شوید و آنها را مطالعه کنید.

نارنجی کجاست ؟

نارنجی مکانی برای معرفی Gadget های جدید است. در نارنجی با آخرین ابزار های جدید تکنولوژی که به زندگی روزانه ما وارد میشوند آشنا خواهید شد. استفاده از نارنجی رایگان است و هر روز مطالب جدید در آن منتشر میشود.

Gadget چیست ؟

کارگاه گجت سلام میکند Gadget به وسایل کوچک مکانیکی و یا الکترونیکی گفته میشود که اغلب اندازه ای کوچک دارند و دارای کاربرد زیاد و خاص در زندگی هستند.
به عبارت دیگر وسایلی که برای انجام کارها مفید و پرکاربرد هستند را Gadget می نامند.

همین الان نارنجی را به خبرخوان خود اضافه کنید 
اشتراک مطالب از طريق فيد


 
فيد چيست؟

Banner

 





Valid XHTML 1.0 Transitional
Valid CSS!
Powered By Joomla!
Nrenji.ir
در ایران بخرید: تلویزیون Full HD LED شارپ
Written by Aliasghar Honarmand   
Wednesday, 20 January 2010 11:02

WHP71.gt46.sharp-728-75.jpg

نظرتان در مورد یک تلویزیون چهل اینچی LED با کنتراست دینامیک ۱ به ۲۰۰۰۰۰۰ چیست؟ این محصول شارپ دارای نمایشگر ۲ مگاپیکسلی و زاویه دید وسیع ۱۷۶ درجه است. با یک محاسبه ساده اگر این سه مشخصه را در کنار هم قرار بدهیم متوجه می شویم که با کیفیت فوق العاده ای روبرو هستیم. محصول جدید با نام کامل AQUOS LC40LE700M به بازار ارایه شده. البته این سری یکی از سری های مشهور شارپ است که قبلا هم در نارنجی با ‏ یکی از مدل های آن آشنا شده اید. ‏ اما مزیت این یکی در اینجا است که وارد بازار ایران هم شده و همین الان هم می توانید آن را بخرید. ‏ 
‏ 
اگر به پشت تلویزیون هم نگاهی بیاندازید انواع ورودی ها را می بینید. 3 ورودي HDMI، ورودی PC و 2 ورودی كامپوننت‌، 3 ورودی پخش فايل‌های ويدئويی، صدای ديجيتال A/V و هدفون. يك ورودی اضافی HDMI همراه ورودی كامپوزيت و USB نيز تعبيه شده كه برای پخش فايل های چندرسانه ای روی دستگاه استفاده می شود. همچنين از پورت شبکه ای كه روی بدنه دستگاه تعبيه شده می توان برای استفاده از اينترنت و خدمات AQUOS NET استفاده كرد. سايت AQUOS NET انواع اخبار اعم از ورزشی، اقتصادی، هواشناسی، انواع بازی ها و آلبوم های عكس آنلاين را در اختيار كاربران قرار می دهد. ‏ 
‏ 
اما تفاوت اصلی تلویزیون های LCD با LED در چیست؟ ‏ ‏ 
در واقع نمایشگرهای ‪"‬LED LCD‪"‬ زیرشاخه ای از همان نمایشگرهای LCD هستند. تفاوت اصلی آنها در نوع نور پس زمینه آنها است که باعث تفاوت خیره کننده در کیفیت می شود. نمایشگرهای LCD معمولی از نور فلئورسنت برای نور پس زمینه استفاده می کنند که این موضوع سبب کاهش کیفیت در آنها می شود. بعضی ها هم می گویند که استفاده طولانی مدت از نمایشگرهای LCD به خاطر نور فلئورسنت سبب ایجاد سردرد در افراد می شود. اما در نمایشگرهای LED از نور LED استفاده می گردد که سبب بهبود چشمگیر کیفیت رنگ ها و کنتراست تصاویر می شود. ‏ 
‏ 
برتری دیگر، بیشتر بودن زاویه دید در نمایشگر های LED است. از کیفیت فوق العاده آنها که بگذریم در کنار تمام این خصوصیات، نمایشگر های LED طول عمر بیشتری دارند و انرژی کمتری هم مصرف می کنند. ‏ 
‏ 
تلویزیون شارپ مدل LC40LE700M توسط شرکت مادیران وارد ایران شده و همانطور که گفتیم می توانید آن را از طریق وب سایت این شرکت سفارش بدهید. قیمت مدل ۴۰ اینچی آن با دو سال گارانتی این شرکت ۲ میلیون و ۹۸ هزار تومان تومان است. ضمنا من متوجه شدم که در وب سایتشان فروش اقساطی هم دارند که اگر مثل من جیب تان پر پول نیست اما در آرزوی تلویزیون LED هستید، بتوانید از آن طریق اقدام کنید. ‏ 
‏ 
صفحه محصول در سایت مادیران ‏

نظرات (43)Add Comment
0
نوشته شده توسط صادق سلامتیان, January 20, 2010
ایول عجب چیز خوبیه. دمت گرم. رفتم تو کارش.
0
نوشته شده توسط حجت, January 20, 2010
۲مگا پیکسل!!!!!! یعنی هر مربع یک اینچی تصویر این تلویزیون از دو میلیون و نود و هفت هزار و صد و پنجاه و دو پیکسل تشکیل شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
0
نوشته شده توسط esajjad, January 20, 2010
یعنی هر 1 میلیون کنتراست برابر با 1 میلیون تومان ! :)
0
نوشته شده توسط zaman, January 20, 2010
سلام واقعا سایت توپی داری.نارنجی عاشقتم.
0
نوشته شده توسط مهدي1, January 20, 2010
خوبه ولی من سامسونگ یا سونی رو ترجیح می دم!
mostaFa
نوشته شده توسط mostaFa, January 20, 2010
فوق العاده است....
0
نوشته شده توسط ساجد, January 20, 2010
به نظرم مقايسه كردن سامسونگ با شارپ اشتباه هست. نبايد سطحي بود. شارپ از بزرگترين توليد كننده ها و پيشرو در اين زمينه هست. واقعا تكنولوژيه بالايي رو براي LED هاش به كار گرفته و كيفيت تصويرش واقعا عاليه اگر تو نمايندگي هاش بريد.
كنتراست 1:15000 واقعا با كنتراست 1:50000 برند هاي كره اي رقابت ميكنه
0
نوشته شده توسط BAS, January 20, 2010
LC40LE700M تیونر دیجیتال DVB-T ندارد.وهمچنین پورت USB آن فقط قادر به اجرای فایلهایMP3 ,jpeg است.فایتهای ویدویی اجرا نمیکند.
که البته برای این دوره زمانه قدیمی است. از گاو بندی شرکتهای وارد کننده LG ,SAMSUNG,SONY ,SHARP,... اصلا خوشم نمی آید،برای فروختن SETUPBOX به مردم برای دیدن تلویزیون دیجیتال عمدا مدل دارای تیونر دیجیتال را وارد کشور نمیکنند.تا 100000 تومان هم بابت SETUPBOX از شما بعدا بگیرند.
0
نوشته شده توسط مهدی ع, January 20, 2010
از نظر من فرق محسوسی میان کیفیت تصاویر lcd , led وجود نداره
0
نوشته شده توسط سامان, January 20, 2010
من این رو ترجیح میدم!
UA40B7000WW
سامسونگ!
البته اگه واقعا بخوام بخرم که 46 سری 7 میخرم به نظرم تلوزیون های با کیفیت و خوبی میان.

در مورد تعداد پیکسل هاش هم باید بگم ه 1920 رو ضرب در 1080 کنید میشه 2073600 که میشه تعداد پیکسل هاش و چون میگیم مگا پیکسل خود پیشوند مگا یعنی 10 به توان 6 پس این عدد تقسیم بر 10 به توان 6 میشه2.0736 که بهش میگن تلوزیون 2 مگاپیکسلی!
من مانیتورم 2 مگاپیکسله !! P22500 سامسونگ :D!
0
نوشته شده توسط احمدرضا, January 20, 2010
ربطي نداره. كسي كه LED ميخره اولين هدفش اينه كه تصوير خيلي عالي ببينه. نه اينكه USB تلويزيونش همه فرمتي پخش كنه.
LED شارپ جزو بهترين هاست
0
نوشته شده توسط Mr, January 20, 2010
امیدوارم نارنجی بطور اتفاقی وارد خبرهای تجاری (از نوع داخلی) شده باشه، و رسالت اصلی خودشو فراموش نکرده باشه
با تشکر از نارنجی
0
نوشته شده توسط wiz, January 20, 2010
حتما با این کیفیت بشینیم قیافه شیخ ها رو ببینیم که ما رو نصیحت می کنند ؟
0
نوشته شده توسط morti, January 20, 2010
سلام
سامسونگ که بهتره !
سامسونگ با کنتراست 3 میلیون هم داره :
UA40B6000VW
http://www.samsung.com/iran/consumer/tv-audio-video/tv/led-tv/UE40B6000VWXXC/index.idx?pagetype=prd_detail&tab=spec&fullspec=F
با تشکر
0
نوشته شده توسط abi, January 20, 2010
من تلويزيون LED سامسونگ دارم.ولي يه هفته پيش رافته بودم نمايندگي ماديران واسه خريد lcd ارزون برا كادو دادن.اونجا اين LED شارپ رو ديدم واقعا قابل مقايسه با برندهاي كره اي نيست شفافيت و كنتراست رنگهاش بينظيره.ديگه از نگاه كردن به LED خودم بدم مي آد.فقط حيف اينج اش كمي كوچكه واگه نه يكي ميخريدم.
0
نوشته شده توسط سعید2, January 20, 2010
هرچی باشه شارپ در مقایسه با برندهایی مثل Xvision که من نمیدونم مادیران از کجا پیداش کرده، خیلی سره. اما مطمئن نیستم در مقابل Pioneer، پاناسونیک و سونی حرفی برای گفتن داره یا نه. متاسفانه کیفیت پنلهای LCD سامسونگ به شدت افت کرده و دیگه نمیشه کنار ژاپنی ها قرارش داد.
0
نوشته شده توسط sOSo., January 20, 2010
یه سوال !در تبلیغ تلویزیون !اون فیلم x manهستش؟؟؟
==============================================
یه سوال دیگه usbکه بهش میخوره باهاش فیلم تلویزیونو میشه روش ضبط کرد یا فقط خروجی(out)هستش؟
==============================================
ledبدون قاب پس باید خیلی باحال باشه؟؟
0
نوشته شده توسط Offset26, January 20, 2010
در بهتر بودن سونی و سامسونگ شکی نیست

من احساس میکنم این مطلب تو سایت نارنجی تبلیغاتی و کاملا سفارشی هست. که اگر این طور باشه بهتر بود داخل مطلب ذکر میشد که نارنجی توصیه کننده تبلیغاتی این محصول هست و این مطلب معرفی سفارشی این محصول هست.
البته این فقط حدس شخصیه من هست
0
نوشته شده توسط تت, January 21, 2010
"حتما با این کیفیت بشینیم قیافه شیخ ها رو ببینیم که ما رو نصیحت می کنند ؟ "
یک شیخ : چرا که نه دوست من ! مگه ما چیمون از برات پیت و آنجلینا جولی کمتره ؟؟؟!!! تازه حرفهای بدبد هم نمیزنیم !
0
نوشته شده توسط meT, January 21, 2010
به نظر من که هم قیمتش عالی، هم امکاناتش، البته این امکاناته روی کاغذه، باید بزاریمش بقل سونی یا هیتاچی تا ببینیم چند مرده هلاجه!!!!
0
نوشته شده توسط لطیفه های ایرانی, January 22, 2010
سلام. من اصولا با تبليغات براي خارجکيا مخالفم. آخه ال اي دي برا ما فقير بيچاره ها به چه درد مي خوره!
0
نوشته شده توسط Daniel_kh, January 22, 2010
امیدوارم نارجی هم کم کم به یه سایت تبلیغاتی تبدیل نشه، در ضمن خیلی عالی میشود اگه ی کیبورد فارسی، برای بخش نظرات میزاشتید واسه ما که فارسی ساز نداریم تا مجبور نشیم هی بریم تو GOOGLE TRANSLITERATE
0
نوشته شده توسط Offset26, January 22, 2010
abi
ابتدا اینکه در نمایش در بازار از فیلم های HD استفاده میشه. شما هم برای تنظیم Contrast و کیفیت تصویر باید از یک فیلم Full HD استفاده کنید. من فیلم UP و بخاطر کار گیری رمگ های زیادی که داره پیشنهاد میکنم
سپس با بالا بردن Contrast به تصویر مطلوب خواهید رسید
یادت باشه فیلم حتما HD 1080 واقعی باشه
موفق باشی
0
نوشته شده توسط باقر, January 22, 2010
منم با نظر برخي دوستان موافقم.
بوي تبليغات مياد! مخصوصا قسمتي كه نوشتين "ضمنا من متوجه شدم که در وب سایتشان فروش اقساطی هم دارند"!!
اين كار در اصل مشكلي نداره به شرطي كه در ابتدا به خواننده گفته بشه.
ممنون
Aliasghar Honarmand
نوشته شده توسط Aliasghar Honarmand, January 22, 2010
دوستان عزیز این مطلب هم مانند بقیه مطالب نارنجی است که یک محصول یا تکنولوژی را معرفی می کند و در پایان هم به صفحه منبع یا خرید کالا لینک دارد. تنها تفاوت در این است که ما به خاطر درخواست زیاد کاربران تصمیم گرفته ایم کم کم اخبار داخل ایران هم پوشش دهیم. و البته این کار را با وسواس انجام خواهیم داد. البته قبلا هم چند محصول قابل خرید در ایران معرفی کرده ایم.
0
نوشته شده توسط محمد علي, January 23, 2010
واقعا كيفيت اين LED قابل تحسين هست.
حتي اگر موضوع تبليغاتي باشه هم بازم قابل تحسينه.
چه بدي داره نارنجي به ما دستگاهي رو معرفي كنه كه اينقدر باحاله.
من كه خيلي حال كردم و حتما از اين دستگاه استفاده خواهم كرد
0
نوشته شده توسط E-E/ 9DJ, January 23, 2010
به نظر من كه بايد بيشتر مطالبتون داخلي باشه. درسته كه خبر رساني مهمه. ولي من واقعا دوست دارم وقتي يه تكنولوژي مياد ازش استفاده كنم. اين هم جزو مواردي هست كه خيلي مورد علاقه و توجه من قرار گرفت.
بازم از اين مباحث جنجالي مطلب بنويس نارنجيييييييييييييييييييي
0
نوشته شده توسط مشتری, January 23, 2010
از شرکت ماد ایران چیزی خریدن اشتباهه چون کلی بحاطر گارانتی می کشه روی جنسهاش بعد وقتی وسایلش مشکل پیدا کرد که معمولا می کنه چون جنش درجه 2 و 3 وارد می کنه اصلا به مشتری پاسخگو نیست. من اپسون خریدم با گارانتی 1 ساله بعد از چند ماه متوجه شدم کردنش 9 ماه با اینکه گارانتی یک قرارداده و یکطرفه نمی شه تغییرش داد بهد اپسون من 8 ماهه از کار افتاد بخدا برای تعمیرش گارانتی قبول نکردن و 40000تومان گرفتن و سرهم بندی کردنش.

دوستان خواستم فقط تجربه ام را باشما درمیان بگذارم.
, این نظر امتیاز پایین گرفته است [نمایش]
0
نوشته شده توسط ali joooon, January 23, 2010
دوست عزیز ساجد بهتره یه سری به بازار بزنی تا متوجه بشی که LEDهای سامسونگ الان با کنتراست 3000000:1(سه میلیون به یک)موجود هست

در ضمن کنتراست به معنی نور و شفافیت هست و کلا کلک بازار..بعنی اونجوری که گفته میشه تو تصاویر مشهود نیست باور نمیکنید 2 تاtv با کنتراست متفاوت رو کنار هم ببینید عمرا متوجه فرقش نشید...

نارنجی جان من هم از led استفاده میکنم هم lcd و به نظر من جز مصرف کمتر و وزن و ضخامت کمتر و طول عمر بالاتر از نظر کیفیت تصویر هیچ فرقی با ال سی دی نداره فقط....
اون تکنولوزی amoled هست که واقعا کیفیت برتر داره و تفاوت نمایش رنگ و گرم تر بودن کاملا احساس میشه...

در ضمن کره ای بودن یه محصول دلیل بر کیفیت بد نمیشه اگه اینطوری بود سامسونگ الان بزرگترین فروشنده در دنیا نمیشد..فکر نکید چون یه مارکی ساخته زاپن هست دیگه اخرشه...
0
نوشته شده توسط MMJ431, January 24, 2010
آخه یکی نیست که بگه FULL HD مون کجا بود! تلوزیون ما که 3 تا پورت HDMI داره، تا به حال یه بارم کابل HDMI بهش نرسیده!! برا مانیتورمم یه بار برا اینکه توش یه ویدئو FULL HD ببینم، مجبور شدم 7.5GB (تو فرمت Blu-ray) یه مستند 50 دقیقه ای رو Download کنم...! (که فرمت اونم فقط Power DVD 9 فهمید چیه!)
0
نوشته شده توسط ساجد, January 24, 2010
دوست عزيزم ali joooon
من در كف بازار به سر ميبرم و ميدونم كنتراست native چيه.
يه سر به جمهوري بزن و از نزديك كنتراست ها رو چك كن.
كنتراست 50000 شارپ با 80000 سامسونگ يكيه نه با 50000 سامسونگ. براي همين منم با نظر شما موافقم
آیریا
نوشته شده توسط آیریا, January 24, 2010
جالب بود . تو تلوزیون من فوجیتسو و پایونیر رو ترجیح میدم اما مثل اینکه شارپ پایونیر رو خریده (بنا به گفته یکی از آشنایانم) و دیگه تلوزیون های پایونیر تولید نخواهد شد . به نظر من مارک هایی مثل سامسونگ و سونی مارک های بازاری هستن و تنها با زرق و برق تبلیغات میخوان کاسبی کنن مثلا همین سونی اومده رو ال سی دیش ی تلق گذاشته که بگه تلوزیونم ضد ضربست ! که چی بشه حالا بعد فروشنده تو جمهوری محکم میزنه تو صفحه ال سی دیش با لبخند میگه ببین عجب صفحه ای داره ! مطمئنا اونایی که حرفه ای هستن دنبال خرید سامسونگ و سونی نمیرن ! تو یسری از مجلات های تکنولوژی که برترین هارو معرفی میکنه خیلی کم پیش میاد اسمی از سامسونگ رو ببینید !
دعوا فقط سر فروشه و بس و مشتری هم فقط زرق و برق تبلیغو میبینه !
0
نوشته شده توسط azadmaghz, January 24, 2010
منم میخوام .
------------------------------
گرداوری فیلم با لینک مستقیم از تمام سایت های ایرانی و خارجی
azadmaghz.blogfa.com
0
نوشته شده توسط یک دوست, January 24, 2010
درک می کنم که نارنجی هم مثل هر وب سایت دیگه ای حق داره از طریق تبلیغات بخشی از هزینه های خودش رو پوشش بده.

اما نمایش تبلیغات در متن اخبار روشی هست که شخصا به عنوان یک وب مستر نمی پسندم.
0
نوشته شده توسط 3',/, January 26, 2010
چرا در مورد اين لينك كسي نميگه تبليغاتي؟
http://narenji.ir/--narenji-se...lasma-152
گير دادين به اين بدبخت.
الان 20 نفر بهونه ميارن كه نا اين فلان بود اون فلان نيست
0
نوشته شده توسط ابراهیم.حیدری, February 05, 2010
سلام سایت خوبی دارید سوالی دارم من ماشینی فروخته ام ولی خریدار حاضر به تعویض شماره نیست چکار باید بکنم ممنون
0
نوشته شده توسط wgenzo, February 06, 2010
من خودم ال ای دی شارپ رو کنار سونی دیدم واقعا قابل مقایسه نیست. فکر نکنم کیفیتی بالاتر از شارپ باشه فقط حیف کوچیکه
0
نوشته شده توسط arya83, February 10, 2010
بازم سونی به چیز دیگست..
sony x series
0
نوشته شده توسط حسین م, February 13, 2010
سلام.
من امروز با سایت شما آشنا آشنا شدم چند تا از مطالب شما رو خوندم. داشت خوشم میومد ...
ولی با دیدن یکی دو پست تجاری به ویژه این پست به کلی نا امید شدم.
به نظم با این حساب سایر مطالب هم قابل اعتماد نیستند.
0
نوشته شده توسط سلام, February 15, 2010
واقعا امروزه کدام تلویزیون نسبت به قیمتش مناسبه؟که اگر خریدیم

برای مدتی (حدودا 5سال)پشیمان نشیم وراحت باشیم
0
نوشته شده توسط شهروز, February 17, 2010
دوستان شما اگه یه آماری از فروش جهانی بگیرید متوجه میشید کدوم برند بیشتر می فروشه(سامسونگ)بعدشم تمام این ژاپنی ها یا تولید مالزی هستن یا چین این شارپ هم تولید چین هست تازه خود سونی که انقد سر تلویزیون ادعاش می شد یکسال و نیم پیش اعتراف رسمی کرد که در مقابل پنلهای سامسونگ کیفیتش خیلی پائینه و به همین خاطر پنلهاش رو از سامسونگ تهیه می کنه.این مادیران هم کلا" علاقه ای به برندهای آشغال داره هرچی که توش پول باشه می یاره دنبال کیفیت نیست.ضمنا" اینم بگم که اولین تولید کننده LED سامسونگ بود 
0
نوشته شده توسط 4B'JB, February 17, 2010
اتفاقا LED هاي سامسونگ دقيقا از سيستم LED هاي LG استفاده ميكرد. ولي LG اومد و گفت كه فول ال اي دي بهتره و الان همه داره فول ميزنه مدل هاي LH900 ال جي و ... . شارپ هم اولين فول واقعي رو توليد كرد. جاي بحث نداره. شارپ اصل ژاپنه و بهتره با برندي مثل سامسونگ مقايسش نكنين. سامسونگ بايد با حد خودش مثلا LG مقايسه بشه و شارپ با هم با برند هاي ژاپني

نظر بدهید
کوچک تر | بزرگتر

busy
   
 

نارنجی توسط سرورهای قدرتمند مامبو سرور دات بیز پشتیبانی میشود

تمام حقوق برای نارنجی محفوظ است. ذکر مطالب در دیگر سایت ها و رسانه های الکترونیک تنها با ذکر نام منبع و درج لینک مجاز است. ذکر مطالب نارنجی در رسانه های چاپی تنها با کسب اجازه قبلی مجاز است

© 2007 - 2009 Narenji.ir