مرسدس بنز E کلاس 2014، زیر تیغ جراحی

همه ما می دانیم که در دنیای امروز با وجود ارتباطات گسترده، کمتر واقعیتی هست که بتوان آن را برای مدت زیادی پنهان ساخت و این شاید برای شرکت های بزرگ، دردسری بزرگ را رقم زده. فارغ از حیطه فعالیت یک شرکت می توان زودتر از معرفی رسمی محصول، عکس ها و شایعات آن را در اینترنت پیدا کرد.

احتمالا مرسدس بنز و کلاس E هم برای شما آن قدر جذاب هستند که طی چند روز گذشته و هنوز سال 2012 تمام نشده، شاهد عکس های درز کرده‌ مدل 2014 آن در سایت‌ها و خبرگزاری‌ها بوده اید. اما حالا با عکس‌های بیشتر و البته به صورت رسمی مواجه هستیم و می توان باور کرد که تغییراتی که پیش از این در دو-سه تصویر دیده بودیم واقعا به دست طراحان مرسدس ایجاد شده است.

در ادامه مطلب همراه شما هستیم تا با تصاویر بیشتر در خصوص مدلی بدانیم، که قدمتی بیش از عمر بعضی از شرکت‌های مشهور خودروسازی دارد. همراه نارنجی باشید.


Mercedes-Benz-E-Class-2014 -Narenji-2.jpg

Mercedes-Benz-E-Class-2014 -Narenji-3.jpg

آن طور که در تصاویر بالا شاهد آن هستید، فیس لیفت (تغییرات کوچک در طراحی بدون عوض شدن اتاق) در جلوی E کلاس با شدت بیشتری رخ داده. حالا بر خلاف نسل قبل و روال این چند ساله، دیگر شاهد آن چراغ های دوتایی نیستیم و برای اولین بار E کلاس مانند برادر کوچک‌تر خود یعنی کلاس C می تواند با دو طرح برای جلو پنجره عرضه شود. یکی مثل همیشه کلاسیک و دیگری اسپرت. در واقع مدل اسپرت، دارای آرم و لوگوی مرسدس بنز در جلوپنجره است. چراغ های عقب خودرو هم با تغییر در نورپردازی به روز رسانی شده‌اند.

شاید شما هم برای به روزرسانی کلاس S مرسدس بنز روزشماری می کنید. حالا که پرچم‌دار و لوکس‌ترین اتاق مرسدس معرفی نشده، شاید E کلاس جدید با تغییراتی که در طراحی دماغه‌اش صورت گرفته ما را بیشتر با فلسفه جدید طراحی و ذهن طراحان در استودیوی بنز آشنا می کند.


Mercedes-Benz-E-Class-2014 -Narenji-4.jpg

اما تغییرات در E کلاس صرفا در ظاهر آن اتفاق نیفتاده است. سیستم کمکی پیشگیری از تصادفات که متعلق به نسل بعدی S کلاس است و در آینده شاهد معرفی آن خواهیم بود، در این خودرو نیز به کار گرفته خواهد شد. LEDهای جدید هم بر خلاف قبل که حالت سفارشی داشت، این بار به صورت استاندارد به همراه E کلاس عرضه خواهند شد. در واقع این LEDها به جز وظیفه ای که ما پیش از این به پروژکتور‌ها محول می کردیم، وظیفه تامین نور روز را هم دارند و این استانداردی است که آهسته آهسته در بسیاری از کشورهای اروپایی در حال تبدیل شدن به قانون است. یعنی داشتن چراغ هایی برای روز یا در اصطلاح Daylight.


Mercedes-Benz-E-Class-2014 -Narenji-5.jpg

البته اطلاعات منتشر شده به همین ها محدود می شود. برای تکمیل اطلاعات و دیدن مدل AMG باید تا حدود یک ماه دیگر صبر کرد تا نمایشگاه خودروی دیترویت برپا شود. رسمی شدن این عکس‌ها که احتمالا بر خلاف میل مرسدس بنز صورت گرفته و داشتن اطلاعات در همین حد را هم احتمالا مدیون دهان نه چندان قرص و محکم اینترنت هستیم که در این سال ها ثابت کرده که رازدار خوبی نیست.


Mercedes-Benz-E-Class-2014 -Narenji-6.jpg
مدل Avantgarde با جلوپنجره اسپرت.



بحث و نظرات

محمد کاظمی

حالا اینا میان پراید رو شیشه بالا بر عقب اضافه میکنن بعد میان میگن مهندسان ایرانی دست به ابتکار جدید زدنو 1 میلیون به قیمتش اضافه میکنن...متاسفم....
زنده باد بنز و تمام شرکت های دلسوز نسبت به جهان و مشتری Smile


منحصر به فرده . ایول به بنز.


وحید

من عاشق بنزم


ARMOR

طرح در صندوق عقبش منو یاد مدل های قدیمی ترش میندازه


Dante

چه وقاری داره پدرسوخته :|


-15 رای
Shayan

قسمت جلو ماشین تغییر خواصی نکرده است
تیغ جراحی بیشتر با پشت ماشین تماس داشته است.


خب معلومه که منحصر به فرده می خواستی عین پراید باشه


ایول بنز کم کم داره طراحیشو به خدابیامرر پیکان میرسونه


علاوه بر همه ی خصوصیات خوبش من فقط محو تماشای نمای داخلی ماشین شدم،واقعا رانندگی کردن با چنین ماشین های رده بالایی لذت داره و تازه اونجاست که آدم لذت رانندگی کردن رو لمس میکنه.واقعا طراحی داخلی خیلی به چشم میاد.تلفیقی از طراحی کلاسیک و مدرن.


Nader-Rafati.com

اتفاقا پشتش زياد تغيير نكرده. پشتش شبيه مدل 2012 است كه من ديدم.
جلوي ماشين كلا تغيير كرده و چراغ هاي جلو يك تيكه شدن


ARMOR

بیشتر تغییر تو چراغ هاش اتفاق افتاده تو آخرین کانسپت رسمی بنز چراغ ها قطعات متحرک داشتن که طرحی انقلابی تو چراغ ها داد حالا این نوع چراغ الگو گرفته از همون کانسپته اگر اسمش یادم میومد حتما میگفنم تا با سرچ کردن اطلاعات کاملتری داشته باشید


ARMOR

امید وارم روزی بیاد تا همه ایرانی ها بتونن سوار محصولات کم نظریر این چنینی بشن
وبازهم زنده باد ستاره نقره ای اشتوتکارت


خخخخخخخ


poirot

نزدیک نمی کنه پرت میکنه تو بغلش


بهرام آزاد

واقعا ما چجوری زندگی میکنیم و اونا چطور.
ما برای زنده موندن، اونها برای زندگی کردن


روزبه هستم ؛)

زيبا كمه بايد براش واژه اختراع كنم


سلام
ببخشید اینجا نظر می‌گزارم
تو سایتی,یکی از کاربران گفته رایتل قراره گوشی قراردادی بده,
راسته؟ شرایطش چطوریه؟!!!!


fariborz1

ماشین پیرمردا


روزبه هستم ؛)

من زمانى كه رايتل گرفتم تو دفتر چش زده بود به زودى اين كارو ميكنن
نوشته بود با باز شدن نمايندگى ها گوشى قرار دادى ميده


سامان

بچه های نارنجی بیاین باهمدیگه پول جمع کنیم یکی از این ماشین بخریم هفته ای یک نفر سوارش شه که آرزو به دل از دنیا نریم


بهرام آزاد

اصالت چیزیه که امثال بنز و بی ام و دارند و.....


طراحى پشت ماشين بنظرم يكم شبيه بنزاى كلاسيك شده .


wolf

وای من چقدر امروز خندیدم ایشالله بچه ها همه روزتون بخندید شاد باشید
ولی من پرایدو با هیچ ماشینی عوض نمیکنم


اتفاقا يكم پيش داشتم forza horizon بازى مى كردم ....
با يه بنز تو اتوبان تونستم 390 برم ...
با forza horizon روياى خود را به واقعيت پيوند دهيد Smile
از فرمايشات (ر.ن)


بهرام آزاد

نارنجی جان، یه چند وقتی هست که منابع اخبار رو اعلام نمیکنی!! علتش چیه؟! بهتره بذارید.


-28 رای
M i 532

گند زده به هر چی اصول طراحی است
شعار فعلی خودروسازان آلمانی=هر روز زشتر از دیروز !دینگ !دینگ!!
با اینحال صد برابر زیباتر از BMW هست
تناسب طراحی=اصل اساسی زیبایی که کلا فراموش شده انگار ...!
کاشکی طراحیها اینقدر بدقواره نمیشد
یادش بخیر206 عجب طرح زیبایی داشت و یا AUDI TT و یا...
اون زمان هر روز زیباتر از دیروز میشدند ولی نمیدونم چی شد که یکدفعه گند زدند به اصول مسلم طراحی و...


بنز يا پرايد .......
مسئله اين است


MS

اسمش ‏F700


wolf

کجاش گند زده به طراحی چرا فضایی فکر میکنی


sepan

حالت خوبه؟؟؟
فک کنم نظرتو اشتباهی گذاشتیا


بهزاد کیانی

روی طراحی چراغ این ماشین از طراحی(!) کل ماشینای ساخت داخل بیشتر وقت و هزینه بکار رفته

صنعت خودروی بدون رقیب به اسم حمایت از تولید داخلی نتیجش میشه تیبا و رانا...


Ali.R

اصالت واقعی یعنی بعد n سال هنوز بتونی ماشین و از کیلومترها بشناسی حتی با تعویض آرم اصلی ماشین
و همانا پراید یکی از با اصالت ترین هاست حتی در مرگ و میر هم چیزی از اصالتش کم نشده


کایبا

اینکارو اول باید واسه تبلتاو اسمارت فونا بذاریم


بنز E یه اصالتی داشت این جدا بودن چراغ هاش ، طرح بسیار زیبایی هست ، یکم زمان می خواد بهش عادت کردن ، مخصوصا اونایی که عاشق طراحی حال حاضر سری E هستن


M i 532

نبینم کسی به بنز چپ نگاه کنه ها! با من طرفی!!!
نکنه BMW سنگین وزن خوبه ! خودروی سدان آدم میخره آسایش داشته باشه نه اینکه تو پیست مسابقه بدهد


در نمای جلو که شاهکار کردن ولی نمای عقب به اندازه ی جلو زیبا نیست به نظرم ، ولی البته یه حالت کلاسیکی به خودرو داد که بنز رو مثل همیشه دوست داشتنی کرده .

امروز داشتم لیست بعضی از تجهیزات خودروهای ایران خودرو رو می خوندم که به اینا برخوردم :|

آینه های جانبی با قاب رنگي
سیستم تهویه هوای کاملا دستی
چراغ مه شکن جلو
دماسنج روي داشبورد
بلندگوي جلو
شيشه بالابر برقي درهاي جلو
تنظيم اهرمي پشتي صندلي جلو
رودري بهينه شده

Smile


کامران

البته من تو ماشین خیلی بی سوادم! ( فقط! ) ولی انگار طراحی کره ای ها و آلمانی ها روز به روز داره به هم نزدیک تر می شه! یکم شبیه جنسیس ۲۰۱۲ نیست؟


من به شخصه طرح قبلي را بيشتر مي پسندم


Bar_Code

وقتی در تاریکی شب، اون LED های منحنی وار دیوانه کننده توی چراغش رو روشن میکنی تازه میفهمی بنز یعنی چی----!
**** شوالیه ای در تاریکی ****


fariborz1

آخه تا جوونی پول نداری بنز بخری الیته نظر شما ودوستان محترمه


چه عجب حرفی از اپل و سامسونگ نزدین


http://loveacademy.blogfa.com/post/446/%D9%85%D8%B1%D8%B3%D8%AF%D8%B3-%D8%A8%D9%86%D8%B2-E-class-2014
خیلی جالب بود با ذکر منبع تو وبلاگ کپی کردیم!


حسین

خوشم اومد، یکی میخرم Biggrin


Hamid adl

اين مدل بنز تو المان تاكسي هستش ، البته مدل ٢٠١٢ ولي تو ايران يه ارزو هستش


داری..

آقای جاوا تو کجایی که نارنجی هرچی پست میزاره اولین نظرو میدی؟ Smile


Nima

آقا داریوش تو چند تا بست اخیر نظر نداده فکر کنم به خوشش نیومده . ( مخلصیم ) .


سامان

میتونم بپرسم تخصص شما چیه که اینجوری متخصصانه نظر میدید راجع به طراحی؟!
فقط خدا رو شکر که اپل ماشین نمیزنه وگرنه الان دعوا سر این بود!
محض اطلاع بنز و بی ام دبلیو دوتا از قوی ترین تیم های طراحی رو دارند. شرکت هایی که بشدت هویت سازمانی دارند. شما هر ماشینی از بنز یا بی ام دبلیو رو ببینید میتونید تشخیص بدید از کدوم سریه...

لطفا نظرات کارشناسانه خودتون رو برای خودتون نگاه دارید و فقط توی پست های اپل و سامسونگی دعوای بچگانه کنید!


سامان

کامنت من در جواب آقای میلاد فضایی بود...

میشه لطفا برای من "تناسب طراحی" رو تعریف کنید؟

والله ما که طراحی صنعتی خوندیم اینقدر به یقین نظر نمیدیم راجع به طراحی خودرو های آلمانی!


وحید مشیری

میلاد راست میگخ منم تو چند تا سایت مربوط به خودرو در مورد بحران طراحی مرسدس بنز خودندم....


سامان

بیخیال برادر من! اصلا طراحی کره ای رو با آلمانی مقایسه نکن!
کره ای ها طراحیشون اصلا اصالت نداره. شما مدل های ۲۰۱۲ رو با ۲۰۱۰ مقایسه کن ببین اصلا شباهتی میبینی؟ فقط از روی نوشته پپشت ماشین میشه فهمید این کدوم مدله!
اما طراحی های اروپایی هویت سازمانی دارند.


Pages



پربیننده ترین های ماه

تیم نارنجی

تمام حقوق برای نارنجی محفوظ است. ارجاع و استفاده موردی از مطالب در دیگر سایت ها و رسانه های الکترونیک تنها با ذکر نام نارنجی و درج لینک
به همان مطلب در نارنجی مجاز است. ذکر مطلب در رسانه های چاپی فقط با کسب اجازه قبلی مجاز است.

© 2007 - 2014 Narenji.ir

توسعه و میزبانی: پات شرق